Welcome and thank you for visiting syailashoppe.blogspot.com..Disini saya kongsikan tentang kesihatan, kecantikan, motivasi, perniagaan serta supplemen2 semulajadi khas untuk anda...





EKSKLUSIF utk anda..!!


JOM zassssss...!!!

Followers

Wednesday, December 05, 2012

TESTIMONI HOTTTT Alfalfa Complex ~

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua...saya doakan semua pembaca blog saya sentiasa dalam keadaan happy, ceria dan bahagia hendaknya..IN SHAA ALLAH.....
 
Petang ni saya nak kongsikan testimoni2 berkenaan alfalfa...jom kita tengok...apa kata pengguna2 alfalfa ni...ni saya amik dari teman seshaklee saya jugak masa blogwalking pagi ni...tq mommy iskandar dengan testimoni2 ni..
 
Ni pulak cerita gembira bila dia amik ESP bersama alfalfa...niat untuk penyusuan..tapi dapat BONUS badan yang makin bertenaga pulak dah:) 
 

 Ni kes yang ada masalah keputihan...dan juga testi tentang miss 'v' makin ketat walau selepas bersalin...




yang ada lagi testi tentang keputihan yang semakin menghilang setelah mencuba alfalfa..

TERUJA...??? kalau berminat bole la contact saya ye... =)

 
Puan Suhaila Yusof
Shaklee Independent Distributor [ID No : 891021]
019-3489149 |syaila@hotmail.com

0 kOmEn kORaNg..??:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space