Welcome and thank you for visiting syailashoppe.blogspot.com..Disini saya kongsikan tentang kesihatan, kecantikan, motivasi, perniagaan serta supplemen2 semulajadi khas untuk anda...





EKSKLUSIF utk anda..!!


JOM zassssss...!!!

Followers

Wednesday, May 29, 2013

ESP yang sangat AWESOME..!!

ESP Shaklee ialah minuman favorite saya. Tanpa ESP, hidup saya kurang ceria gitu.. sebab:

** Saya ibu menyusu..anak dh 2thn sebulan umurnya..masih menyusu.sehari tak minum ESP, hasil pengeluaran susu saya akan drop..(plus Alfalfa ye, Alfalfa xleh tinggal)

** Saya jadi malas dan tak energetic, bila malas, mulalah moody tak bertempat..oppsss..sy seorang surirumah sepenuh masa..

** Saya cepat lapar, selalu juga skip meal sebab kerja banyak (surirumah je yg fhm nih..!!), jadi kalau lupa atau tak sempat makan, sy telan je ESP..

** Kulit saya jadi kusam. Bila 2-3 hari tak minum sebab sibuk atau terlupa, kulit jadi macam kering dan kusam, takde glow, lebih kurang macam kulit orang tak cukup tidur..hehehe

Tapi alhamdulillah mungkin pengambilan konsisten ESP dan vitamin yang lain telah memperbaiki struktur kulit saya..



nak tau lagi..?? jgn malu jgn segan..jom pm/SMS/WHATSAPP sy cepat2.. 

------------------------------
Suhaila Yusof
019-3489149
SID : 891021



0 kOmEn kORaNg..??:

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space